Козельщинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

Заява про обсяги СЕО Генерального плану з планом зонування території селища Козельщина Кременчуцького району Полтавської області

Дата: 11.11.2024 16:45
Кількість переглядів: 47

Замовник:

Виконавчий комітет Козельщинської селищної ради Кременчуцького району Полтавської області

1. Назва документа державного планування:

Генеральний план з планом зонування території селища Козельщина Кременчуцького району Полтавської області.

2. Основні цілі документу державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування.

Містобудівна документація “Генеральний план з планом зонування території селища Козельщина Кременчуцького району Полтавської області“  є документацією з просторового планування на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування стратегії та забудови та іншого використання території населеного пункту.

Основні цілі: обґрунтування майбутніх потреб і визначення переважних напрямів використання територій селища; пропрацювання напрямків перспективного розвитку с-ща. Козельщина, з урахуванням завершення етапу процесу децентралізації в Україні та укрупненням територіальних громад Полтавської області; визначення інвестиційно-привабливих ділянок з встановленням режиму їх використання; врахування встановленої та пропозиції по проєктній межі населеного пункту; врахування державних, громадських і приватних інтересів під час планування, забудови та іншого використання територій з дотриманням вимог містобудівного, санітарного, екологічного, природоохоронного, протипожежного та іншого законодавства.

При розробці містобудівної документації були враховані положення наступних документів: Схеми планування території області та району, стратегії та програми економічного, демографічного, екологічного, соціального розвитку відповідної території, програми охорони навколишнього природного середовища, охорони та збереження нерухомих об’єктів культурної спадщини та пам’яток археології, історико-опорний план селища Козельщина, чинна містобудівна документація на місцевому рівні та проектна документація, інформація містобудівного та земельного кадастрів.

3. Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів).

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля“, здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті третьої Закону. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про її провадження.

Умови для реалізації видів діяльності та об’єктів, які матимуть значний вплив на довкілля, визначаються відповідно до Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності“. Згідно зі ст. 24 регулюється вибір, надання земельних ділянок та зміна функціонального призначення територій.

В проектних рішеннях генерального плану наявні об’єкти реалізація яких відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля“, передбачає здійснення  процедури оцінки впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності (комунальні об’єкти, водні свердловини, виробничі об’єкти, тощо).

4. Ймовірні наслідки: а) для довкілля, в тому числі для здоров’я населення; б) для територій з природоохоронним статусом; в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

а) для довкілля, в тому числі для здоров’я населення:

У процесі здійснення стратегічної екологічної оцінки (далі – СЕО) передбачається оцінка ймовірних наслідків реалізації Генерального плану з планом зонування для складових довкілля, у тому числі для здоров’я населення: будь-які ймовірні наслідки для флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, надр, клімату, повітря, води, ландшафту, природних територій та об’єктів, безпеки життєдіяльності населення та його здоров’я, матеріальних активів, об’єктів культурної спадщини та взаємодія цих факторів 

б) під час здійснення СЕО, необхідно оцінити ймовірні наслідки від реалізації заходів містобудівної документації на: території та об’єкти природно-заповідного фонду, їх охоронні зони, території й об’єкти, що мають особливу екологічну, наукову і естетичну цінність та об’єкти комплексної охорони.

в) транскордонні наслідки: У рамках проведення СЕО проєкту містобудівної документації не передбачається оцінка транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено.

У контексті СЕО містобудівної документації – “Генеральний план з планом зонування території селища Козельщина Кременчуцького району Полтавської області з метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків передбачається розглянути варіант “нульовий“, без впровадження проектних змін та окремі альтернативи по плануванню територій в процесі розробки містобудівної документації.

6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.

Для розробки СЕО передбачається використовувати наступну інформацію:

 доповіді про стан довкілля;

 статистичну інформацію;

 дані геологічних і топографічних вишукувань;

 вивчення наукових статей і публікації;

 вивчення звітів про вплив на довкілля аналогічних об’єктів;

 дані моніторингу стану довкілля.

7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

Зважаючи на державну політику в галузі забезпечення екологічної безпеки та раціонального використання природних ресурсів, при розробці проєктних рішень Генерального плану та плану зонування території доцільно максимально повно використовувати сучасні екологічно безпечні технології при будівництві та експлуатації об’єктів, розміщення яких пропонується Генеральним планом.

Перелік і стисла характеристика проєктних рішень, комплекс яких включає:

- ресурсозберігаючі заходи – збереження і раціональне використання земельних та водних ресурсів, повторне їх використання та ін.;

- планувальні заходи – функціональне зонування, організація санітарно-захисних зон та санітарних розривів, озеленення та ін.;

- охоронні заходи – моніторинг території зон впливу планової діяльності.

Окрім того, оцінити обмеження будівництва об’єктів за умовами навколишнього природного, соціального, техногенного середовища та обсяг інженерної підготовки території, необхідний для дотримання умов безпеки навколишнього середовища.

Для складових довкілля і умов життєдіяльності:

1. Атмосферне повітря провадження технологій, спрямованих на зменшення забруднення атмосферного повітря, реконструкція вулиць з ремонтом дорожнього покриття, винесення шкідливих процесів на максимально можливі відстані від житлової забудови та прирівняних до неї об’єктів, зонування території підприємств, застосування нових, природозберігаючих технологій.

2. Зміна клімату застосування нових, природозберігаючих технологій, реконструкція вулиць з ремонтом дорожнього покриття, озеленення території населеного пункту.

3. Водні ресурси – облаштування першого поясу санітарної охорони водних свердловин на території селища, зменшення обсягів скидання неочищених та недостатньо очищених стоків з території населеного пункту, облаштування системи дощової каналізації, реконструкція мережі побутової каналізації, встановлення прибережних захисних смуг і визначення режиму використання територій в їх межах.

4. Земельні ресурси - вдосконалення системи ведення сільськогосподарських робіт, контроль за внесенням в ґрунт мінеральних добрив, облаштування системи дощової каналізації, реконструкція мережі побутової каналізації.

5. Флори, фауна, біорізноманіття – класифікація зелених насаджень в межах населеного пункту, визначення режимів використання територій зелених насаджень, збільшення озеленених територій.

6. Здоров’я населення резервування території для можливості відселення жителів села чиї садиби за рішеннями генерального плану залишаються в межах СЗЗ виробничих підприємств та кладовища, облаштування систем централізованого водопостачання, реконструкція мережі побутової каналізації,  підвищення екологічної культури і культури управління відходами, облаштування нових рекреаційних зон.

7. Управління відходами модернізація системи збору побутових відходів, забезпечення роздільного збору відходів населеного пункту, підвищення обізнаності мешканців села щодо належного поводження з відходами.

8. Матеріальні активи – будівництво нових підприємств, громадських закладів, житла.

8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку.

Стратегічна екологічна оцінка буде виконана в обсягах, визначених статтею 11 Закону України “Про стратегічну екологічну оцінку“.

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.

Виконавчий комітет Козельщинської селищної ради Кременчуцького району  Полтавської області (39100, Україна, Кременчуцький р-н, Полтавська обл., селище Козельщина, вулиця Остроградського, будинок, 75/15). Email: [email protected].

10 діб (з 12.11.2024 по 22.11.2024) з дня розміщення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки документу державного планування “Генеральний план з планом зонування території селища Козельщина Кременчуцького району Полтавської області (відповідно до пп. 4, 4 ст. 10 Закону України “Про стратегічну екологічну оцінку”).

10. Повідомлення про оприлюднення заяви про визначення обсягу СЕО:

Офіційний веб-сайт Козельщинської селищної територіальної громади https://kozelshchynska-gromada.gov.ua; Єдиний реєстр стратегічної екологічної оцінки; дошка оголошень в селищі Козельщина Кременчуцького району Полтавської області (навпроти колишньої будівлі редакції, вулиця Остроградського, 91); дошка оголошень в селищі Козельщина Кременчуцького району Полтавської області (навпроти будівлі МаркетОпт, вулиця Остроградського, 50); зупинка громадського транспорту „Дитяча“ в селищі Козельщина Кременчуцького району Полтавської області (біля перехрестя вулиці Дружби та вулиці Остроградського) від 11.11.2024.

Замовник/Уповноважена особа замовника

Виконавчий комітет Козельщинської селищної ради Кременчуцького району Полтавської області/Троцький Олександр Андрійович (селищний голова)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь