Електронний кабінет роботодавця - сучасний сервіс служби зайнятості
В наш час стрімкого розвитку інформаційних та телекомунікаційних технологій Державна служба зайнятості активно впроваджує в роботу електронні сервіси, які дозволяють підвищити якість та рівень комунікації з клієнтами за допомогою сучасних інтернет-методів .
У 2018 році введено у експлуатацію новий веб-сайт http://www.dcz.gov.ua служби зайнятості «Єдине соціальне середовище зайнятості», яким передбачено можливість створення «Електронного кабінету роботодавця».
«Електронний кабінет роботодавця» - це сервіс, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та підвищення рівня взаємодії роботодавців зі службою зайнятості. Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.
Користуючись Електронним кабінетом, роботодавець має змогу переглянути стан укомплектування заявлених вакансій, історію направлень центром зайнятості шукачів роботи, виконання договорів на громадські та на роботи тимчасового характеру. Крім того, передбачена можливість переглядати надані звіти за формами 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)" , 4-ПН "Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці", 1-ПА "Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців" та інше.
Для створення власного Електронного кабінету роботодавцю необхідно звернутись до Козельщинської районної філії Полтавського обласного центру зайнятості, повідомити адресу електронної пошти, сформувати логін та пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua